Tapahtuman striimaus mahdollistaa kustannustehokkaan tavan tavoittaa suuri yleisö ilman fyysisen tapahtuman vaatimia resursseja.
Tapahtuman striimaus on myös ympäristöystävällinen sekä asiakkaan aikaa säästävä tapa saavuttaa suuriakin ihmisjoukkoja.
Kiireiselle kohderyhmälle osallistuminen striimattuun tapahtumaan on helppoa omalta työpisteeltä tai kotoa käsin, eikä heidän tarvitse matkustaa tapahtumapaikalle.
Tapahtuman striimaus mahdollistaa myös tehokkaamman kohdentamisen halutulle yleisölle, jolloin järjestäjä voi korvata esimerkiksi messuosallistumisen omalla räätälöidyllä striimatulla tapahtumallaan, johon on yhdistetty myös muita virtuaalitapahtuman osallistavia elementtejä.
Striimattu tapahtuma on myös tehokas tapa hankkia uusia asiakkaita, sillä etätapahtumaan on helpompi osallistua kuin fyysiseen tapahtumaan.
Olemme Uniella erikoistuneet myynnillisten tapahtumien järjestämiseen ja konseptointiin, jotta tapahtuman myyntitavoitteet varmasti saavutetaan.
Tapahtuman striimaus on vain yksi osa koko kävijäpolkua, johon kuuluu markkinointi ennen tapahtumaa, osallistava teknologia, hyvin juoksutettu sisältö sekä tehokas jälkimarkkinointi.
Asiakkaan huomion saavuttamiseksi tapahtuman viestinnän ja sisällön on oltava hyvin kohdennettua ja tarjottava hyötyä ja arvoa osallistujille.
Tapahtuman konseptin ja sisällön suunnittelussa asiakkaan tarpeet tulee pitää keskiössä, ei teknologian tai oman tahdon.
Ammattitaitoinen tapahtumajärjestäjä auttaa varmistamaan tapahtuman onnistumisen ja säästämään kustannuksia. Autammekin arvioimaan mihin budjettia kannattaa kohdentaa ja missä kustannuksia voidaan säästää.